Перезавантаження на рівні менеджменту сталося у Закарпатському академічному обласному українському музично-драматичному театрі завдяки молодому керівнику Рудольфу Дзуринцю
За інформацією Укрінформу, зі зміною керівництва, у деяких театрах України справи пішли на лад.
«Попереднє керівництво «перезавантажили» на два покоління молодшими представниками. Коли Голенко, Нищук, Дзуринець (а до них додамо й нових керівників у Національному драмтеатрі імені Лесі Українки Кирила Кашліков та музично-драматичного театру імені Ольги Кобилянської Івана Бутняка, призначених у 2022 році), продукують за сезон до десятка прем’єр, знаходять можливості для нових сценічних майданчиків, використовують грантові можливості та усілякого виду співпраці – така діяльність вже не дозволяє іншим театрам багатозначно сидіти в керівному кріслі»
зазначає театральний аналітик Сергій Винниченко.
Зазначається, буде театр розвиватися чи навпаки стагнувати – напряму залежить від того, хто його очільник. І наступним трендом цього сезону можна вважати перезапуск багатьох театрів на рівні менеджменту.
Про діяльність Закарпатського драмтеатру та досягнення нового керівника Рудольфа Дзуринця читайте в матеріалі Ужгород24:
Залишити відгук